Home °

REGULAMENT

PRIVIND ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII DE AUDIENȚE

Scop.

  • stabilirea unui set unitar de reguli privind organizarea audiențelor la nivelul Spitalului

  • stabilirea responsabilităților persoanelor implicate în programul de audiențe.

Principii.

Pe parcursul întregului proces de organizare și desfășurare a activității de audiențe, trebuie avute în vedere următoarele principii:

  • nediscriminare

  • neutralitate

  • continuitate

  • tratament egal

  • transparență.

Descrierea organizării și desfășurării activității de primire a cetățenilor în audiență:

-Audiența este o întrevedere acordată unui solicitant de către Managerul,Coordonatorul activitatii medicale a unitatii sanitare;

-Primirea în audiență se face în baza unei cereri motivate, care va fi aprobată în prealabil.

Cererile de înscriere în audiență se trimit, în nume propriu, prin fax sau e-mail la Secretariatul unitatii sanitare;

-Cererile de înscriere în audiență se înregistrează la Secretariatul unitatii sanitare, în Registrul privind audiențele;
-Inscrierea în audiență se efectuează de către Secretariatul
unitatii sanitare în baza programărilor, in temeiul cererii scrise, telefon sau e-mail. Confirmarea programării în audiență se va realiza în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la data depunerii cererii;

-In urma comunicării scrise a datei și a intervalului orar în care se desfășoară activitatea de primire în audiențe, solicitantul se va prezenta pentru audiență având la el actul de identitate. în situația în care solicitantul;
-Nu se poate prezenta la data stabilită, acesta poate fi reprogramat.

-Persoanele care solicită audiențe pentru soluționarea unor probleme care nu sunt de competența unitatii sanitare nu vor fi înscrise pe lista de audiențe, ci vor fi direcționate către instituțiile sau autoritățile competente pentru rezolvarea problemei.

-Persoanele care nu specifică în mod clar motivul solicitării audienței și/sau menționează în cererea de audiență solicitări legate de „probleme personale” nu vor fi înscrise în audiență.

-Persoanele care au beneficiat de un răspuns final în urma audienței acordate nu mai pot beneficia de o altă audiență având același obiect.

-Timpul alocat unei audiențe nu poate fi mai mare de 20 minute. într-o zi de audiențe, timpul alocat.

PROGRAM AUDIENTE

MANAGER luni- marti orele 11.00-13.00

COORDONATOR ACTIVITATE MEDICALA Miercuri- Vineri orele 12.00-14.00

Copyright © 2011 Fundatia Sfanta Irina. All rights reserved.

Loading...