Home °

MODUL DE DEPUNERE AL RECLAMAȚIILOR/PETIȚIILOR/SESIZĂRILOR.

Petitiile, reclamatiile sau sesizarile pot fi transmise unitatii noastre sanitare de persoane fizice si juridice astfel:

-prin prezentare la registratura unitatii noastre medicale aflata la camera 110

-prin posta, la adresa str. Er. Mr. Marinescu,nr. 3,Voluntari, Ilfov

-pe mail, la adresa: sfantairina@gmail.com, accesand site-ul spitalului respectiv, www.sfantairina.ro

In vederea solutionarii petitiilor, reclamatiilor sau sesizarilor este obligatoriu ca acestea sa cuprinda datele de identificare al petiționarului/ reclamantului și adresa fizică sau adresa de

email la care se dorește primirea răspunsului.

Conform Art. 7 din Ordonanța 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare și se clasează potrivit ordonanței anteaminitite.

Inregistrarea reclamatiilor/petitiilor.

1.Reclamatiile scrise se vor inregistra in Registrul Unic de Evidenta, cu evidentierea: numarul si data inregistrarii; modul de preluare; numele/denumirea clientului; tip client (casnic/noncasnic); categorie plangere; obiectul plangerii; persoana desemnata pentru raspuns; termen legal pentru raspuns; concluziile analizarii plangerii; masurile stabilite; numar si data raspuns;

2.Reclamatiile comunicate verbal vor primi numar de inregistrare prin consemnare in registrul de reclamatii, numarul de inregistrare va fi comunicat la incheierea apelului telefonic petentu- lui de catre operatorul care a preluat sesizarea.

3.Plangerile pot fi facute in nume propriu sau prin persoane imputernicite, caz in care se va anexa imputernicirea

4.În scopul soluţionării temeinice şi legale a cererilor/reclamaţiilor individuale ale pacientilor/salariaţilor toate cererile si reclamatiile transmise, electronic sau pe suport de hârtie sau în registru de sugestii sau reclamatii, vor fi inregistrate in registrul de evidenta al documentelor de la secretariatul unitatii si vor fi repartizate de catre conducerea unitatii (managerul sau inlocuitorul de drept al acestuia) la serviciile care au competenţă în soluţinare acestora, cu respectarea termenului legal de solutionare.

Copyright © 2011 Fundatia Sfanta Irina. All rights reserved.